KALİTE POLİTİKAMIZ
•Önceliğimiz hasta ve yakınlarının beklentilerini karşılayarak, memnuniyeti en üst düzeyde tutmak
•Hastaların, tüm çalışanların ve tedarikçilerin kuruma duyduğu güveni sürekli geliştirerek dürüst, kaliteli sağlık hizmeti sunmak
•Çağdaş yönetim anlayışı ile kalite yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek
•Kaynaklarımızı etkin kullanmak
•Çalışanımızı sürekli eğitimle destekleyerek ekip ruhunu geliştirme sürecini etkinleştirmek
•Çevreye saygılı olmaktır.
DEĞERLERİMİZ
•İnsan hakları
•Hasta -hasta yakını ve çalışan memnuniyeti
•Hasta ve çalışan güvenliği
•Tarafsızlık
•Hakkaniyet
•Takım çalışması
•Süreklilik